2012年3月17日 星期六

政事四格:民望

http://hk.news.yahoo.com/%E5%85%AC%E6%B0%91%E9%BB%A8-%E8%BC%B8%E8%AD%B0%E5%B8%AD%E9%83%BD%E5%94%94%E8%BC%B8%E9%BB%A8%E6%A0%BC-211446733.html

公民黨:輸議席都唔輸黨格

【明報專訊】港珠澳大橋、外傭居港權兩單官司,令公民黨元氣大傷,甚至成為區議會選舉上被對手攻擊嘅焦點。噚日公民黨舉行「企硬」大會,表明就算輸議席,都唔可以輸黨格,強調喺人權、法治、民主等問題都會企硬,連創黨主席關信基都講到黨友真係上戰場打仗一樣,話戰爭總要犧牲,呢場選舉就小人當道、妖魔橫行,但呼籲黨友要做「勇敢嘅大衛」。

「左執人權 右持法治」

不過,每個黨友似乎都做好輸嘅準備,好似港珠澳大橋朱婆婆嘅代表律師黃鶴鳴,發言時就強調公民黨輸得起選舉,但香港輸唔起原則,有候選人更加話,喺區度畀人叫做「黑社會黨」,但事實上佢哋唔係「左青龍右白虎」,而係「左執人權,右持法治」。搞到喺第一城出選嘅湯家驊,就忍唔住批評個黨講得太多「輸」,但佢就覺得公民黨已經贏咗尊重、對手恐慌,仲話「贏議席係錦上添花」。

黨魁梁家傑就話,近日被人不斷打擊、抹黑,甚至比23條立法時有過之而無不及,證明公民黨係做得啱、有料,先會畀抹黑喎。

黃鶴鳴喺黃大仙天強出選,對手係自由黨陳安泰。湯家驊嘅對手係現任區議員黃嘉榮。


http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110816/00176_015.html


捲外傭爭居權 公民黨民望插水

【本報訊】外傭爭取居港權官司引起市民廣泛關注,有民調顯示,被指有黨員協助外傭興訴的公民黨民望大跌,高調藉有關問題攻擊公民黨的自由黨,以及大力支持透過人大釋法解決問題的新民黨則民望大升。