2012年3月13日 星期二

I 窿的故事:序章 1

http://zh.wikipedia.org/wiki/Nokia

諾基亞公司(Nokia Corporation,NYSE:NOK)是一家總部位於芬蘭主要從事生產行動通訊產品的跨國公司,自1996年以來,諾基亞一直佔據市場份額第一。面對蘋果公司於2007年推出的iPhone和採用Google Android的智能手機夾擊,諾基亞連續15年的全球手機銷量第一的地位在2011年第二季被蘋果及三星雙雙超越。

講起手機,一定要講Nokia;諗起Nokia,又諗起3210。

當年Nokia之可以成為全球第一,莫過於係耐用,跌極都唔爛。家父於2000年買入一部3210,用到2005年,因為個殼太殘而換機,即使到今日拎返出黎都用到,仲要100 function都用到!(你試下十年後拎部iphone4出黎吖!睇下用唔用到?)諗起同期的Mo記及Erikson,用家只要唔小心跌部電話落地,就會立即報銷。響冇得揀的情況下,大多人都會買Nokia手機。Nokia對買家非常有"良心",成為第一絕對值得!

當時,又有誰會想到,就係Nokia呢份良心,種下今日大落後的禍根.....養成左一班"不思進取"的領導人及買家!

下一頁,將會換去講蘋果的iphone!!